Valet i Sverige - Spela Live!
I helgen så är det val i Sverige, och hos spelföretaget Betway.com kan man spela på valet Live! Oddsen ändras ständigt så det gäller att vara snabb på knapparna =) Man får kolla under Specials för att hitta dem eller klicka på länken Live Odds.
Every vote counts säger de ju! Här kan du kanske tillochmed påverka utgången på ditt vad också. Säg den Sport där du kan göra det som åskådare??
Valet avgjort. Det var en rysare in i det sista nästan. Precis ett sånt event som man ska spela på när det gäller Live-betting !!

Tror det var synd jag inte visste det tidigare. Jag hade i alla fall spelat på vinnarna även om jag inte röstade på dem:-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Faktum är att bettingfirmornas odds bättre motsvarar resultat i opinionsmätningar!
Folk är mer ärliga med sina pengar än när någon ringer och frågar vilka de ska rösta på. Så är du nyfiken på hur det ska gå i val och liknande så är det bättre att kolla på oddsen hos olika bookies! Sifo och TEMO får akta sig 

Ah, det har jag aldrig tänkt på. Att man kan utnyttja bettingfirmorna som opinionsmätningar!
Oskar
Ja, det är ganska coolt! Om man tänker efter, så nog satsar jag pengar på det parti jag vill ska vinna, eller tror kommer vinna. Blir mycket mer rättvisande resultat. Iaf om jag skulle bettat på det, men jag är ju mer fotbollsfreak..